Echipa noastră
Directorul este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite, supervizează activitatea angajaților cu clienții lor, se implică în problemele și dificultățile acestora și ajută la găsirea soluțiilor. Creează un mediu favorabil pentru activitatea angajaților, încurajând interacțiunea, contribuind la o muncă de echipă armonioasă și productivă, și inspiră echipa pentru noi realizări. Determinarea și capacitatea sa de a lua rapid decizii complexe asigură gestionarea eficientă a schimbărilor și optimizarea proceselor financiare.
Abordarea sa profesională asigură un standard înalt de profesionalism, contribuind la transparența financiară și respectarea legislației. Ea are o înțelegere profundă a proceselor contabile și monitorizează atent conformitatea acestora cu standardele normative. Abilitățile sale analitice și atenția la detalii îi permit să identifice și să prevină eficient posibilele erori sau neconformități.
Colaborează eficient cu membrii echipei de contabilitate în rezolvarea diferitelor sarcini, participă activ la îndeplinirea atribuțiilor, organizând eficient timpul de lucru. Rigurozitatea, atenția la detalii și competențele analitice îi permit să gestioneze cu succes cele mai complexe probleme. Este orientată către rezultate și întotdeauna aspiră la atingerea celor mai înalte standarde de calitate în munca sa.
Responsabilitățile ei includ nu doar gestionarea contabilității, dar și furnizarea de asistență de specialitate în diverse domenii financiare. Are gândire analitică și arată capacitatea de a rezolva probleme complexe în domeniul contabilității. Viziunea ei profesională și dorința de îmbunătățire continuă fac din ea o parte esențială a echipei, garantând un nivel înalt de calitate al serviciilor în domeniul contabilității și finanțelor.
În calitate de manager al departamentului de audit, demonstrează un nivel înalt de profesionalism și competență în domeniul auditului financiar și controlului. Conduce eficient procesul de audit în cadrul companiei clienților, asigurând acuratețea și fiabilitatea verificării situațiilor financiare. Arată o mare responsabilitate și atenție la detalii. Caută modalități de optimizare a proceselor de audit și de îmbunătățire a calității serviciilor de audit, contribuind astfel la consolidarea încrederii din partea clienților și partenerilor companiei.
Este responsabilă de procesul de angajare și adaptare a angajaților, asigurând integrarea rapidă a acestora în echipă. Cunoștințele sale în legislația Republicii Moldova garantează respectarea tuturor cerințelor normative în activitatea de lucru cu personalul. În fiecare zi, Olga rezolvă eficient sarcini complexe și oferă sprijin angajaților în chestiuni profesionale și organizatorice. În calitate de mentor, susține dezvoltarea echipei și contribuie la valorificarea potențialului fiecărui angajat. Profesionalismul și orientarea ei spre rezultat o fac un specialist-cheie în domeniul resurselor umane.
Ciobanu Tatiana
Calașnicova Natalia
Taran Valentina
Crijanovschi Aculina
Stratulat Mihail
Olga Juc
Director, Auditor financiar
Contabil-auditor, Director, Asociat ACAP, șef departament ‘Contabilitate’
Contabilă controloare Superioară
Contabilă controloare Superioară
Manager departament ‘Audit’, Asociat ACAP
Manager (șefă) în domeniul resurselor umane